Wijziging telefoonnummer rioolontstopping

logoWoonservice

Voor problemen met uw afvoer kan u als huurder, en lid van het servicefonds, van Woonservice vanaf 1 januari 2016 bellen met Riool Reinigings Service RRS via telefoonnummer 088 – 0 301 301.
Zelf riool ontstoppen
Woonservice heeft een contract met RRS als nieuwe rioolbeheerder getekend. Woonservice benadrukt dat huurders zelf verantwoordelijk zijn voor het goed reinigen van het doucheputje en de zwanenhals onder een gootsteen. Houd dus zelf uw sifon en afvoer schoon.
Nooit chemische middelen
Verder adviseren wij u met klem om nooit chemische middelen te gebruiken om een verstopping te verhelpen. Als het namelijk een serieuze verstopping betreft dan kan de servicemonteur van RRS ernstige brandwonden oplopen. Als u ziet dat de verstopping niet in de sifon zit of vooraan in het doucheputje, schakel dan RRS in.
Wij gaan er van uit dat huurders verder correct met het riool omgaan en hierin geen zaken deponeren zoals vetten en oliën (jus, etensresten en frituurvet), vezelachtige textiel (vochtige doekjes, poetsdoeken en voor dames verbandartikelen, kattebakgrind en restanten van bouwmaterialen.

Woonservice