WoonserviceForum

Was u er al mee op de hoogte dat er een forum bestaat van Woonservice Drenthe?
Het forum is in het leven geroepen omdat Woonservice Drenthe op die manier informatie kan vergaren van meerdere personen en zodoende een indruk heeft van wat er allemaal leeft onder de mensen. Daar kunnen ze in de praktijk weer op inspringen door bepaalde zaken te verbeteren voor de huurders. Uw stem telt dus mee bij het forum.
Deelname is geheel op vrijwillige basis, u blijft anoniem en uw gegevens worden alleen gebruikt voor de zaken waarbij u zelf aangeeft dat het forum daar toestemming voor heeft. U kan bijvoorbeeld uw telefoonnummer vermelden, zodat ze u eventueel ook kunnen bellen voor enquêtes. Maar het hóeft niet. Alle privégevoelige toestanden als persoonsgegevens, emailadres, telefoonnummer en dergelijke worden niet gebruikt voor derden, maar alleen ten behoeve van het onderzoek.
Net zo makkelijk als u zich in kan schrijven, schrijft u zich ook weer uit van het forum, met 1 druk op de knop, als u daar om wat voor reden dan ook behoefte aan mocht hebben.
Htt gaat om de volgende website:

WoonserviceForum.nl/

woonservice